Show case with OneRepublic

Vilken kväll det var!

Vi tre tjejer åkte från Västerås för att sedan vara framme vid 15.30, perfekt tid för att hitta parkering och sedan ta det lugnt. Jag duschade innan Cristian kom från jobbet. Vi tjejer började byta om och fixa oss medan Cristian tog en dusch.

Vi blev riktiga fina inför Café Opera!
fina paret.jpg

snygga gänget innan vapiano och OneRepublic.jpg
Först gick vi till Vapiano för att äta en härlig italiensk måltid. Dock var väntetiden på 40 minuter men men vi umgicks och tog en drink i baren. 40 min senare kunde vi börja beställa mat och njuta!

fördrink på vapiano Stockholm.jpg
Bästa sällskapet!

Vi hade riktigt tur i oturen när vi anlände till café opera, det var en gigantiskt lång kö, två närmare bestämt. En till övervåningen och en till nedervåningen.

Jag gick fram till personalen som stod längst fram i kön till övervåningen och han sa bara visa mail, då visade jag båda. Fram med våra leg och sedan var vi inne. Hade gått förbi över 80 pers… Oops.

com hem session oneRepublic mars café opera.jpg

Vilken känsla det var när vi gick in i lokalen. Snart skulle dem spela.

ingång till danskonsten café opera OneRepublic stockholm.jpg

Vi löste in drinkbiljetten vi fick i dörren och tog en plats ganska nära scenen.

När han kom upp på scenen började hjärtat dunka. Min första riktiga spelning jag är på med bästa sällskapet och bästa gruppen.

20130315-110656.jpg

20130315-110703.jpg

20130315-110727.jpg

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.