OneRepublic idag!!!!

Nu är jag riktigt peppad!

Ett jättebra bra och effektivt möte på morgonen på Idèlab. Jag var lite trött i huvudet efter föregående dag/natt men vi kunde komma fram till många bra lösningar på mina affärsplaner!

Med trötta släpande steg gick jag därifrån, ner på stan och köpa några saker på Apoteket till mamma och sedan till mamma och gå ut med hunden.

Pappa är på en kryssning för flygledarveteranerna. Han åkte efter lunch igår och kommer hem idag. Han missade hela spektaklet! Ikväll får han ta hand om mamma.

FÖR IKVÄLL ÅKER JAG TILL STOCKHOLM! OneRepublic på Café opera! Helt otroligt, jag ska på en spelning av OneRepublic!

Åker med Steph och Pernilla från Västerås, senare ikväll kommer Cristian dit!

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.