Long time no see!

Nu har jag verkligen saknat att blogga. Jag startade upp en ny blogg i slutet av 2014 och där satte jag igång och skriva under egen domän.

Tyvärr blev det fel hos leverantören vilket gjorde att ett års inlägg försvann. Då tappade jag lite lust att blogga då alla mina bilder och texter försvann.

Nu är jag tillbaka med mina klantigheter och äventyr! Jag ska successivt skriva om masterprogrammet jag avslutade, min förlovning, framtida bröllop och mitt nya jobb! Vi har även gått och sålt lägenhet, haft en lyxig hyres och nu köper vi lägenhet igen.

Jag har lagt några saker i rätt månad så det är bara att kolla tillbaka till september så kan ni hitta fler inlägg.

Det händer mycket på två år!

Kommentera

