Veckan där jag ska vara grym

Helgen som gått har det inte funnits mycket tid till vila. Tvättid, strängnäsmarknad, födelsedagsöverraskning, resa till stockholm och avslutande födelsedagsmiddag fyllde upp hela helgen. Det känns lite tungt att börja veckan utan vila men det är bara att ta sig i kragen och göra det bästa av vad man har.

Jag tänkte vara grym bara för att vara grym, inte för att jag har världens mest avgörande milstolpe. Nej, jag känner att jag måste hålla mig på topp för att allt jag gör är avgörande.

Ikväll är det Hälsa&Skönhets-tema på Hälsokuren, ska dit efter skolan och vara till nytta. Vi ska lära ut om våra nya produkter och göra några demonstrationer. Alla är välkomna för gratis råd och tips om Hälsa&Skönhet! keep-calm-and-kick-some-ass-126

Kommentera

