Träning med pepp från MMA Fitness

IMG_6597.JPG

Nu har jag börjat köra ganska kontinuerligt på Actic, ca 2-3 gånger i veckan. Det känns skönt att komma igång igen och speciellt peppad blir man av sin tröja 😉

 

Jag ska träna upp kroppen för at kunna vara med på MMA Fitness igen, jag måste bli starkare för att inte skada mig igen. Knät och ryggen säger ifrån när det blir för hårt. Det gäller bara att känna efter när kroppen inte pallar mer eller vissa övningar inte är bra för knät/ryggen.

 

Jag har ett bra träningssällskap i form av M från Rotaract. Vi kör lite fria vikter och lite crossfit inspirerade övningar. Puls, styrka och kondition 🙂 IMG_6581.JPG

Kommentera

