Testade på hörlurar: BassBuds

Hade kollat runt lite på nätet efter lite hörlurar bara för att jag hela tiden ska förlägga dem…

Nu såg jag något billigt erbjudande på Groupon på ett par BassBuds med Swarowski-stenar. Lagom pimpenettigt. Varför inte?

Efter någon vecka anlände dessa i min brevlåda och jag fick möjligheten att testa dem. De kom med 9 olika passformer, varav 3 vit-beige och resterande svarta.

20140724-083018-30618637.jpg

De kom i en liten fin förpackning med ett äkthetsintyg. Fint förpackade!

20140724-083015-30615227.jpg

Ljudet ok. Inget mer, det var inte superljud vilket inte var förväntat. Väldigt mycket bas som kunde ha varit förväntat då hörlurarna heter BassBuds. Något som var stort minus för mig är att de ”läcker” ljud. Värt pengarna nu när det var till ”rabatterat” pris.

Ett par helt ok hörlurar för någon som bara vill ha ett par extra i väskan.

Kommentera

