Överraskning påväg hem från jobbet

Den här veckan jobbar jag i Strängnäs på banken och C har haft möjligheten att kunna hämta mig efter jobbet, varje dag nu! Trodde det skulle bli någon enstaka gång men han kunde varje dag. Jättetrevligt att åka hem tillsammans, jag köper alltid en kall dricka, korv eller glass när han hämtar mig så det blir en Win-Win.20140724-082010-30010777.jpg

Idag stannade han till bilen vid Statoil och gick ut för att fixa något, trodde jag… Han kom till den nervevade rutan på min sida och räckte över en bukett med blommor! Vackra röda rosor!

Han är en riktigt charmör den där. Idag är inte bara vilken dag som helst utan det är vår 2 år och 9 månaders dag. Vi kanske inte firar varje månad men vi uppmärksammar det faktum att den här dagen är då vi gjorde ett sotet beslut som har skapat så många minne och kommer att skapa många fler.

Kommentera

