Min första snäcka på Slagsta!

Fick så otroligt många användbara presentkort så jag och C tänkte att vi kunde åka till Tuna Park och se om det fanns något intressant i någon av butikerna.

När vi var klara beslöt vi oss för att vädret tillät oss att ta en glass. Vart åker man då när man är i Eskilstuna, har bil och är sugen på glass? Jo Slagsta glass såklart!

Sedan gymnasiet har jag ätit på Slagsta och jag kan säga att jag inte en enda gång har testat någon av deras snäckor. Nej nu tänkte jag att det var dags då det var så fint väder och passande med en liten glass.
20140720-104359-38639313.jpg
Det blev en Marshmallowsnäcka för min del och en chokladmilkshake för C. Mycket god men stor, orkade inte äta upp hela. Min magsäck är inte gjord för glass av den storleken. Nästa gång får vi se vad gott Slagsta bjuder på.

Kommentera

