Examensfest för lilla mig

Min familj ville gärna ordna med något som markerar att jag har tagit min examen. MDH hade inget utan det var bara att lämna in uppsatsen och sedan var man klar.

De bjöd in C’s familj och en gammal vän till pappa från Stockholm. Vi tänkte att vi skulle hålla det litet. 20140708-083652-31012903.jpg
Vi använde oss av ICA Ekängens catering där vi fick kallskuret, jag gjorde en vanilj och en blåbärs cheesecake plus att mamma gjorde dumplings! Det räckte gott och väl!

20140709-080010-28810066.jpg

Fick massvis av fina presenter och presentkort! Fick till exempel min första bil av pappas vän. Kanske inte nu i den storleken så det går att köra men symboliskt sett så har jag något att se framemot.

Jättemysig kväll med alla och jätteglad att de ville fira mig. Nu är min kandidat gjord och i mitten av juli får vi se huruvida jag fortsätter plugga till hösten eller om det blir jobb istället.

Kommentera

