Got that look: Banktjänstekvinna

Första gången jag hade klackar på jobbet! Hade ett par bekväma specialklackar från ECCO som gör att man inte ens känner av att man har klackar på sig.

En av mina kollegor kommenterade min outfit som bestod av svart kavaj, enkelt vitsvart blus och svarta ”waxed” svarta byxor. Hon tyckte jag såg ut som en riktigt banktjänstekvinna.

I slutet av dagen, hur snygg jag än kände mig i klackar så var det skönt att glida ner i mina sneakers innan jag gick hem. Have been and will always be a woman that likes her outfits to be comfortable yet classy.

20140531-151941-55181596.jpg Ny marinblå jacka från MQ. Passar till tidig höst och sen vår. Perfekt nu när det är småkyligt.

Kommentera

