Nya kompressionstights från KommaForm

En kille vi tränar med på MMA Fitness har startat ett företag som heter KommaForm och ligger i en källarlokal på norr vid Djurgården. Han har massor av träningskläder från 2XU, under armour m.fl.

Följde med Cristian för några dagar sedan för att köpa kompressionstights, de hade haft ett erbjudande på deras Facebooksida så det lockade mig lite när jag ändå letade efter kompressionstights.

Idag var det första gången på länge som jag körde MMA Fitness, känner verkligen att jag nästan inte hinner med i deras takt. Så sjukt stor förändring hos de som tränar där. Passade på att använda mina nya tights! kommaform, eskilstuna, träningskläder, 2XU kompressionstights.jpg

kommaform, eskilstuna, träningskläder, 2XU kompressionstights.jpg

Känner mig inte alls som min egen ålder, ryggproblem, knäproblem, ont överallt… Önskar at jag aldrig gjort illa mig, har verkligen förstört min kropp. Vill komma tillbaka till den fysiska formen min kropp var i vid december.

Kommentera

