Bio med smurfen

Satt hemma och kollade igenom C-uppsatsen för att kunna opponera på oss själva när fick jag ett litet sms från sambon:

Bio ikväll?

Okej då. Kollade lite på vilka filmer som gick, blev The Amazing Spiderman om 50 min. Yes nu fick jag snabba mig för C ville gärna byta om från mjukisbyxor. Han satt hemma hos sina föräldrar så bättre att jag tar med kläder till honom och låter honom byta om där istället för att han ska komma hem.

Gick snabbt till hans föräldrar och samma stund som jag hade gått halvvägs skrattade jag lite för mig själv. Kläderna jag hade tagit med kanske inte skulle vara så passande. När jag kom in till hans föräldrar och visade han byxorna var det okej men när vi väl började gå till biografen förstod han.
20140512-100738.jpg

Här kommer en låt som passar till hans outfit. Dock inte deprimerad men ack så blå.

Kommentera

