I got myself a sommarjobb!

Anställningsavtalet har anlänt! Det blir på samma bank som jag hade min praktik.
Plus att jag fått mitt personalkort laddat med rabatter!

Sommarjobb fixat! Redan nu har jag några veckor i sommar, Västerås och Strängnäs. Sjukt glad.

Sköter jag mig blir det några extra timmar i veckan, dvs bli inkallad när de behöver extra personal. Ser framemot det, ska bli intressant att knega lite. Har jobbat med eget företag länge och då har man inga riktiga fasta arbetstider.

Sista tre veckorna i sommar är jag ledig då C fyller år och vi tänkte resa bort efter hans födelsedag. Får se vart det blir. Jag jobbar några av veckorna då han har ledigt men det gör inte så mycket, vi träffas senare på kvällen och får helgerna till att äta glass och sola!

Kommentera

