Grattis P på din 25-års dag!

Min kära vän P fyller snart hela 25 år och det ska firas med skumpa (för mig vatten då jag inte ska dricka när jag har ont i ryggen plus att jag har svårt för skumpa, vin och öl)! Denna lördag samlas många vänner hemma hos P för att fira hennes dag och senare på kvällen blir det utgång. 20140418-012129.jpg
Träffade många vänner men jag var lite bunden av stolen jag satt på då jag hade för ont i ryggen för att gå runt och stå upp. Jätte härligt med de människor som kom till mig ovh så satt vi och snackade ett tag innan de byttes ut till andra. Jag hade alltid trevligt sällskap där runt matbordet, plus nära till tilltuggen!

P gör alltid de godaste tilltuggen: melon med serranoskinka, cheesecake med hallon/jordgubb, citron cupcakes med frosting & bruschetta med tomat, basilika och mozzarella. 20140418-012102.jpg

Hennes sambo chillar lite innan alla gäster kommer! 20140418-012114.jpg

Kommentera

