Dragit på mig lite ryggont

Jag vet inte riktigt vad som har hänt men vaknade upp igår med ryggont i ländryggen. Får en stark smärta när jag rör mig, t.ex. försöker böja mig framåt. Igår under dagen märkte jag inte av det så mycket men på kvällen började det kännas mer och mer. När jag sedan vaknade upp imorse kunde jag nästan inte röra mig. Har nog fått ryggskott.

Fick skippa statistikmetod föreläsningen och joinar sedan C-uppsatsgruppen på eftermiddagen. Yes voltaren och lite kylande nu när det är akut,får värma senare när drygat några dagar. Får hoppas att det släpper snart. Ska fråga om lite akupunktur från kära mor.

Tills dess är det bara att vila. 20140410-094102.jpg Passande bild 🙂

Kommentera

