It’s a wet day!

Ja när det duggar på morgonen, även om det bara är lite, så ska man anta det värsta! Jag var naiv (som igår), trodde verkligen inte det skulle regna så mycket. När jag kom tillbaka från Västerås och skulle cykla hem från stationen var det annat än dugg.

Idag när jag gick av bussen idag spöregnar det. Det gick helt okej att cykla en stund då jag hade mina ”skyddsglasögon”, men så fort det började blåsa då blev det alldeles för kallt. Kom till hotellet för Rotaract-middagen dyngsur! Ser ut som jag gråter och svettas men nej, bara lite regn. Får torka lite innan jag ska hem. 20140408-225341.jpg

Kommentera

