Nya NIKE AIR MAX 90

Köpte på siten peopleheaters.net/hansehornfest.eu ett par Nike Air Max 90 i vitt/grönt och ett par till C i blå mocka med röda och vita detaljer.

Först var jag lite orolig för att köpa från ett ställe som levererar från Kina men jag testade och med goda resultat! Efter ca 7-10 dagar var paketet hemma hos oss, snacka om att jag blev förvånad när brevbäraren ringde på vid 7.30 på morgonen!

100 kr i frakt och köpte ändå två par skor så det var ingen större kostnad. Mina skor kostade under 600kr. Värt.
peopleheaters.net, Nike air Max 90, air Max online.jpg

Mer än 50% billigare, jätte bekväma och jag kan använda min specialanpassade sulor. Win-win! 20140407-131722.jpg

Kommentera

