Kaos innan lugnet

Hade lite bråttom denna skämtdag! Vaknade och chillade i sängen innan min hjärna faktiskt förstod att det var dags att skynda sig lite. Jag njuter av de soliga morgnarna men kanske inte så bra när man ska passa tider. Slängde i allt jag behövde i väskan and off I went!

På bussen ringde jag P för att skämta om att jag hade missat bussen, det gick hon på. Sedan s a jag att det kändes dumt att komma in idag fast vi hade bestämt det i helgen och då förstod hon att jag skämtade med henne! Hon har blivit mer på sin vakt sedan jag lurade henne rejält första året på MDH.

Sätter mig i bibblan på skolan och öppnar väskan… Utter chaos! 

Sladdkaos iphone/macbook/headphonesSå första minuterna sitter jag och fixar mina sladdar. Fint det blev!
Nu till C-uppsatsen! Ordnat kaos iphone/macbook/headphones

Kommentera

