Snabbshopping innan tenta: Ny klocka

Har länge tänkte köpa en nu klocka. Jag var inställt på att köpa en klockan för ca 2000kr, ordentlig klocka som kommer att hålla och gärna läderband.

Jag kommer hem med en klocka från ur&Penn av märket Axcent. Med tygband.
20140330-203719.jpg

Verkligen inte en ful klocka, älskar den mörkgröna urtavlan men inte riktigt vad jag hade planerat. Då blev det lite pengar över. Jag får mina motivationsverktyg innan jag ens utfört arbetet!
20140330-203728.jpg

Kommentera

