Första dagen på RIS2014

Jag var inte riktigt nervös inför tentan men jag ville ju ändå klara den fast jag inte har hunnit pluggat mycket. Hem direkt efter tentamen för att packa väskan för nu är det RIS2014 (Rotaract I Sverige). Vi har planerat den här konferensen sedan oktober förra året, nu ska vi skörda frukten av vårt hårda arbete.

20140330-203640.jpg

Slängde på mig lite kläder och mötte upp M för att gå tillsammans till hotellet där vi håller välkomstmiddagen. När vi kom in i lokalen blev vi lite överrumplade av hur många människor det var där, större delen av dem var nya ansikten men några kände jag igen.

Många härliga skratt under kvällen, med nya och gamla vänner. Har nog aldrig haft ont i käken dagen efter av att ha skrattat så mycket.

20140330-203627.jpgOpps for my little baby Chinese smile! 

Kommentera

