Veckans start

Vaknade upp med ett riktig puffigt ansikte, gråtit hela gårdagen och nu ville mina ögon ha en paus. Upp tidigt för att åka till banken, svårt att öppna ögonen till 100%.

Försökte fixa mig lite fin, en fin outfit passande till bank och tänkte att jag ska se vilka mirakel sminket kan fixa på jobbet.

Inte stor skillnad…

Efter några timmar blev det bättre, utmattning och gråt hade lämnat spår. Kan inte tänka på gårdagen och hur hon hade det senaste tiden utan att tårarna vill ut.

Det var svårt att skriva inlägget tidigare, älskar henne och tänker på henne men jag tror inte vi var redo. Kom igen, hur kan man vara redo men ingen lever för alltid.
20140303-181101.jpg

Arbetet höll mig sysselsatt. Åker hem till föräldrarna ikväll innan bowlingen för att ge pappa en kram. Har inte träffat honom sen innan vi åkte till veterinären.

Kommentera

