AVICII #truetour 2014

För ca två veckor sedan fick jag reda på att en vän sålde sina biljetter till AVICII. Tvekade lite först men sedan tänkte jag, hur stor chans är det att jag får uppleva det här igen? Plus att jag aldrig gått på konsert!

Kvällen började med att hälsa på hunden hos mina föräldrar, hon blev ganska dålig i onsdags och ville säga hej till henne, känns som att hon inte har lång tid kvar.

När vi kom till Sthlm mötte vi upp P&S på deras hotellrum och vidare till middag.

Kom in lite senare på tele2-arenan men slapp köerna! Vilken känsla att komma in på arenan och se Avicii på scenen.

20140302-031750.jpg

Jätteduktig DJ, helt otrolig känsla att vara där. Vilken kväll!

Kommentera

