Problems or possibilities?

Vad jag har lärt mig idag! Min hjärna är helt slut men det kan bero på att jag bara sov 3 timmar natten till idag. Hittade hela tiden på saker att göra och förberedelser inför första dagen på praktiken.

Det blev lite segt i huvudet i slutet av dagen och innan bowlingen fick jag ta en ”litenpowernapp, på sisådär 1 h…

Bowlingen gick riktigt bra, mamma var grym och jag höll mitt snitt. Inte lika duktig som förra måndagen men vi tog ändå 4 av 6 poäng.

Det är farligt att börja tänka negativt när man kör bowling, börjar man tänka negativt är det stor chans att koncentrationen och spelet blir sämre.
20140225-164916.jpg

Kommentera

