Tillbaka hemma

20140220-154453.jpg

Mitt tredje hem kan man säga är på MMA Fitness, de två andra är hem hem och mitt barndomshem (med föräldrarna). Tränade i fredags och blev så sugen på att komma tillbaka till träningen.

Jag ska försöka hålla det här med att träna en gång per vecka, nästa vecka startar min VFU så det kanske blir svårt med morgonpassen men något pass på kvällen ska gå.

Idag blev det squats till Bring Sally-challenge. Jag märkte då att jag inte skulle ätit soppa kvällen innan, jag skulle ha ätit något med mer energi och näring för det blev svårt för ögonen på mig men som tur var svimmade jag inte.

Det är svårt att ta sig tillbaka till där man var men jag vill längre, vill vara bättre än jag var. För det krävs vilja och att faktiskt ta sig till träningen. Allt börjar med ett steg.

Kommentera

