Time to live healthier

Har tränat på MMA Fitness sedan september, tog ett break i december pga skada, förövare komma tillbaka i januari och senare ett uppehåll på 3 veckor. Nu väljer jag att träna en gång i veckan för att hålla igång, min kropp saknar det men jag ska försöka komma tillbaka till samma bana innan jag skadade knät.

Dock räcker det inte bara att träna, kosten måste bli bättre. Jag har genom Hälsokuren lärt mig betydelsen av det vi stoppar i oss och den ökande konsumtionen av sockerdrycker och vitt mjöl måste få ett slut. Lagom är bäst men den måttligheten är svår att nå när man har lite tid och snabbmat är billig.

Dags att sätta igång ett kostprogram med tips på mat man kan göra som passar plånbok och till att göra matlådor! 20140220-153833.jpg

Kommentera

