Ilande dag

Hade möjlighet att ta en sovmorgon men varför det när man bara blir tröttare efter 8 timmars sömn (i alla fall för min del), upp efter 6 st snooze. Svårt att motstå.

Upp mot frukosten! Axa snabbgröt med äpple och kanel är perfekt på morgonen. Fick en liten stund framför teven, kommer dock inte ens ihåg vad jag kollade på.

Iväg till Hälsokuren för att lämna bokföring, pratade med min mor om vår praktikant och lite om vårt snygga 7-dagars tepaket innehållandes sju prova-på paket. En möjlighet för våra kunder att testa sju av våra populäraste teer utan att behöva köpa stora paket av varje.

Vidare till Tandis då jag har haft ilningar på ena sidan av käken. Och bara där. De fixade en skyddande hinna och bokade in återbesök ifall det inte skulle bli bättre.

Köpte lunch på SushiYama (otroligt länge sedan jag köpte sushi till lunch). Vandrade till pappa och delade min lunch med honom innan vi åkte vidare till Peugeothuset för att lämna in däcken på däckhotell. Är skönt att de kan ta hand om däcken och hjulskifte/bytet är inkluderat i kostnaden.

Direkt efter vi kommit tillbaka till stan var det dags för ett budgetmöte med M inför RIS 2014. Sjukt härligt att alla siffror börjar komma in och det är mindre än 45 dagar kvar tills konferensen sätter igång!

Vi hann också prata om labradorer och det kom fram att han och hans familj hade en labrador. Fick se några bilder, jättesöt hund! Älskar labbar. Bästa rasen! Självklart visade jag massor av bilder på min hund.

När mötet var klart gick jag runt lite snabbt på stan innan jag cyklade hemåt och äntligen kunde pusta ut. Vilken dag. Rensade allt i köket och la mig ner en stund.

Har haft ont i skulderbladet i några dagar nu och det börjar alltid kännas mot sen eftermiddag, blir alltid bäst av att ligga ner. Ska be om lite massage av C idag och senare kanske imorgon be mamma kolla på det.

Kommentera

