Myslördag följd av shopping

Vaknade upp med min underbara, mysiga sambo som sov borta Tors-fre. Skönt att ha honom hemma igen, när han är borta ska jag ljuga om att det inte är skönt att dansa runt som en galning i huset med mina konstiga mattider men det känns ensamt utan honom.

Vår lördag började lite sisådär, han fick samtal från systern om att hans pappa inte mådde så bra men som tur var löste sig allt på eftermiddagen och det var inget farligt, men kul var det inte att höra att ens far mår dåligt och åkt till akuten på morgonen.

Det var tänkt från början att C skulle följa med mig och min bror till Tuna Park men nu ville han hellre stanna hemma och avvakta.

Oväntat nog kom min mamma hem tidigt från Mariefred och då ville hon gärna följa med innan hon hade nästa kund innan kvällen.

Från shoppingen fick jag en ide om vilka skor jag ska ha, behöver ett par joggingdojor som jag kan ha mina nya inlägg i och som har bättre stabilitet i sulorna.

Fick med mig ett par svarta byxor från BikBok och en snygg T-shirt från MQ.

Brorsan blev jätteglad att äntligen fixa ett par nya jeans och en snygg plånbok i läder. Han fick med sig ett par joggingdojor hem.

Sedan var det dags att skynda sig hem för att duscha och sedan klä sig för att gå på middag med C’s familj och inbjudna vänner till familjen.

Kommentera

