KROB-resultaten är ute nu!

Äntligen har Kredit- och obetåndsrättens tentaresultat kommit ut på studentportalen! Träffade kursläraren i fredags och hon sa att hon hade lämnat in resultatet för att registreras på portalen.

Frågade P som hade gjort tentan fredagen innan oss (vi fick två möjligheter att göra tentan) och hon hade fått resultatet. På blackboard(där man ser alla sina kurser) hade läraren lagt ut vilka som fått U. Hon la endast ut koden. Vi gör anonyma tentor och därför får vi en kod vid varje tenta.

Jag kom inte ihåg min kod! Plus att det inte fanns något resultat uppe på portalen än. Väntade och kollade vilken kod jag hade, min kod stod inte på listan över de som fått U. Men jag ville ändå vara säker genom att se resultatet på portalen. Väntade lördag, väntade söndag, väntade måndag. Försökte hämta ut tenta ifall den kanske gick att hämta ut. Men nej, inget än. This wait is killing me! Väntade tisdagen. Varje sa har jag och mina kurskamrater uppdaterat portalen i väntan på resultatet.

Nu, onsdag, NU är det ute! Klarade mig gott och väl 😉 Äntligen är väntan är över och nu kan jag gå och hämta ut tentan också.

Kommentera

