Sista terminen på IBM

Kom nyss ut från en föreläsning i Redovisning och revision, sista kursen innan vi börjar med C-uppsatsen.

Detta blir min inriktning och sista kursen på de tre åren jag spenderad på International Business Management. Snart börjar VFU:n, C-uppsats och vidare med livet(?) Nej, jag kommer nog gå magister. Ett år till när jag ändå kan.

Jag fastnar i kurserna jag går och tankarna fastnar i de tentor jag ska ha, det är nu när jag kollar upp och ser att jag snart är färdig som gör att jag verkligen börjar tänka. Jag ger mig själv tillåtelse att kolla långt in i framtiden istället för bara till nästa tentamen.

Kommentera

