Fredagsmys

Min fredagsmorgon startade trögt, hade bokat tid kl 6-10 för att tvätta och när jag gick ner till tvättstugan kl 06.07 tänkte jag för mig själv ”hur dumt var inte det här”, så bokade om min tid till 10-14. Släpade hem tvätten och gick och la mig igen!

Gick upp vid 10, pigg och glad. Fixade tvätten, åt frukost och kollade på tv. Hur skönt som helst. Det var länge sedan jag kunnat slappna av framför teven utan att tänka för mycket på vad jag måste göra och tänka på tentamen, inlämningsuppgifter och betala fakturor.

Hann göra i ordning i köket, kolla mailen och dammsuga innan jag sprang ner på stan för att spela lite bowling med mor min som hade en liten paus. Sedan hem för att fixa innan C kommer hem, en hel natt utan honom. Det gick bra men saknade honom, van att vara tillsammans.

Kommentera

