Morgonpass på MMA Fitness

Kärlek till dem här passen! När du stiger upp på morgonen tänker man, det är kallt ute, gu’ va jag är trött, skulle lagt mig tidigare, hinner inte äta, orkar inte klä på mig och fan va jag ser framemot träningen!
Då är allt annat småpotatis. Att komma från ett av MMA Fitnesspassen är som att du kommer närmare toppen av ett berg, ett väldigt stort berg.

Lite proteinshake med smak Mint Choklad från FitnessGuru.

20140121-101010.jpg
Nu iväg till Mariefred för lite arbete och sedan ortopeden kl 13. Det är dags att få bukt med mina benhinnor och kan väl lika bra passa på att fråga om knät.

Kommentera

