Tillbaka till MMA Fitness

Skönt att gå upp på morgonen och veta att snart ska man ge 100%. Svett, smärta och tårar! Då vet man att man ger allt.

Började i tisdags med att gå tillbaka till MMA Fitness efter en väldigt lång paus. Knät gör att jag inte kan göra så mycket på träningen men nu känner jag att det är bättre att gå och göra det jag kan och undvika det som gör ont. Dvs dålig smärta, inte mjölksyra eller för man är trött.

Det gäller att tänka på att inte ta i för mycket och att inte göra det som jag vet kommer att förvärra mitt knä. Dock är det svårt att inte vilja vara med på allt, det är kul! Jag älskar min träning på MMA Fitness men just nu kan jag verkligen inte vissa moment, måste lära mig att förstå mina begränsningar.

Jag vill komma igång med träningen! Tough Viking är snart.

no excuses training, get over the excuses, love what you do.jpg

Kommentera

