Första passet på evigheter

4 veckor har jag varit borta, vilket resulterar i 8 missade pass (minst).

Idag körde jag äntligen igen! Så skönt att vara tillbaka, har saknat det och det kändes så rätt att vara tillbaka i den där källarlokalen.

Kunde tyvärr inte köra vissa saker då jag verkligen kände att det gjorde ont i knät men annars testade och försökte jag köra de olika momenten. Bättre att testa och sedan säga nej än att inte testa alls. Lite därför jag gick ner idag, ville se vad jag klarade av.

Märkte också att kondisen är lite borta, bättre än när jag började i somras men sämre än 4 veckor sedan. Det är bara att ta sig tillbaka!

Snart är det Tough Viking, bara att bygga upp tills maj!

Kommentera

