Gott nytt år

Nytt år ny människa?
Nej jag tänkte fortsätta som mig själv men kan ta med sig lärdom från det gångna året till framtiden. Inte ska man leva bara ett år i taget 😉

Mitt år känns ändå ganska lugnt. Stora saker som hänt är tågluffandet i Europa och min hunds cancer.

Annars har det varit mycket studier, jobb med Hälsokuren och vänner som är värda tusen.

Slutet på året spenderades först med en hudundersökning för en kund på Hälsokuren, hem och städade undan gammalt för ett nytt år innan jag gjorde mig fin för att gå till föräldrarna. C skulle gå senare till sina föräldrar och sedan träffas vi efter tolv-slaget.

Lagade mat tillsammans med pappa och mamma, brorsan kom lite senare och vi åt trerätters för att sedan nästan halvsova framför teven innan tolvslaget. Min älskade familj!

Med fyrverkerier, skräckslagen hund och champagne(Pommac) firades det nya året in.

Skjutsade hem min bror innan jag återvände för att möta upp C, T och S.

I år skulle jag och C försöka matcha genom att ha svarta kläder och lila detaljer, han genom fluga och servett i bröstfickan och jag genom örhängen och smink, svårt att hitta lila saker!
lila make-up nyår, festsminkning, party makeup purple romantic black.jpg

Vi åkte iväg till en liten hemmafest där vi även firade Chiles nyår. Kom hem ca 06.30 och egentlige ville man bara hoppa i säng men hade alldeles för mycket hårprodukter i håret så det blev en kvick dusch innan jag tillslut vid 7 kunde få lite sömn. Kommande dag blir det lunch hos hans föräldrar och middag hos mina föräldrar.

Än en gång, Gott Nytt år! 🎉🎉🎊
marlene Lundgren, nyår.jpg

Kommentera

