Dagens flopp: Het hund

Vovven mår tyvärr inte så bra, när jag kom till mina föräldrar på kvällen såg jag hur seg hon var och inte alls sig själv.

Mätte hennes temperatur och det visade sig att det låg på 39,6. Ringde Djursjukhuset och frågade vad man kunde göra: observera, mät om någon timme och avgör sedan eller kom in med henne till oss. 2 val men observera låter bäst i detta tillfälle.

Temperaturen hade sänkts lite lite efter 2 timmar men var tvungen att åka hem så låter mina föräldrar observera. Jag får höra av mig för att se hur hon mår. Jag hoppas verkligen att hon mår bättre till imorgon.

20131221-002520.jpgStackarn var så varm! Skönt att få ut på en liten svalkande promenad.

Så en bra och en dålig nyhet idag. Sänks inte tempen imorgon går vi till veterinären.

Kommentera

