VFU på bank?

Vilken möjlighet! Jag fick en intervju/möte på en av Sveriges storbanker för att diskutera möjligheten om praktik på deras kontor.

Jag hade tidigare pratat med kvinnan på banken under MED (Mälekons ekonomdagar på MDH). Så jag tänkte att hon skulle kunna vara en bra kontakt även om vi inte pratade länge.

Mailade henne i slutet av förra veckan och hon svarade tillbaka att hon gärna träffar mig under veckan på kontoret.

Efter många mail om vilka tider som passade båda valde jag att ringa henne istället så vi kunde bestämma en tid på en gång. Det blir imorgon, har föreläsning då men det känns som en alldeles för bra möjlighet att missa!

Kommentera

