Akupunktur för mitt skadade knä

Jag har varit otroligt dålig på att uppdatera!!!!

Nu kommer en liten uppdatering från de föregående två veckorna.

Skadade knät på torsdagens fitness-pass i början av december. Kändes inte i början när jag satte ner foten alldeles för snabbt och hårt i mattan så något klämdes till.

Ingen svullnad och bara smärta när jag försökte sträcka ut benet.

De första dagarna kunde jag inte sätta ner hela foten, haltade mig fram och satte bara ner främre delen av foten.

Efter akupunktur i helgen kunde jag äntligen börja gå normalt igen! Haltar fortfarande för att jag inte kan sträcka ut benet, ett av fästena på baksidan har skadats så det är bara att försöka ta det lugnt men ändå röra på mig normalt.

Kunde tyvärr inte vara med på sista korpenmatchen för hösten, är ledsen att de enda matcherna jag missat var de två sista. Får se när det blir bättre. Får skippa veckans träning :/
20131216-161629.jpg

Kommentera

