Äntligen tillbaka på MMA Fitness!

Från och med idag var det en vecka sedan jag tränade sist! Känns sjukt konstigt att komma tillbaka, känns som mycket längre tid än vad det var.

När C väckte mig samtidigt som väckarklockan tjöt började jag undra varför han väckte mig och varför jag varit så dum och ställt alarmet så nedrans tidigt! Tog mig en liten stund innan jag kom på att det var dags för morgonpass.

Skönt pass med teknikgenomgång. Tungt men fick möjlighet att träna mer på teknik. Efter att tränaren gått var vi kvar och tränade lite lite extra!

Kommentera

