Nya svarta klackar

Alla som känner mig eller umgås med mig vet vid det här laget att det är extremt sällsynt att jag köper större klädesplagg/skor som är svarta, då menar jag jackor och skor. Har aldrig haft en svart vinterjacka fast jag ägt ett flertal vinterjackor, köper boots men verkar aldrig köpa mig ett par svarta boots eller jodhpurs.

Nu tog jag mig äntligen i kragen och hittade ett par stilrena skor från Deichmann. Köpte även till några sulor pga mina känsliga fötter, ej stöttåliga!

Ska använda dem på en gång för att vänja fötterna. 20131125-223741.jpg

Nu är det till att hitta ett par prisvärda snygga klackar som man kan ha till kostym. Köpte hem ett par fina klackar idag men känner inte att de var ”perfekta”, alldeles för mycket pengar för så lite.

Kommentera

