Sleeping asian beauty

Efter en lång dag i Västerås var vi snart klara med arbetet, det är bara lite småfix som måste göras innan vi ska lämna in det. Vi får se om jag åker in till Västerås imorgon annars blir det skype och google docs.

När jag kom hem till Eskilstuna hade jag fått en liten power nap på bussen. Hade somnat när vi åkte från Västerås och det kändes som att bara 2 sekunder hade förflutit när jag vaknade och vi var framme i Eskilstuna.

Åkte till mina föräldrar för att träffa hemkomna mamma. Väl hemma hos föräldrarna fick jag veta att mamma somnat för länge sedan och jag hade inte hjärta att väcka/ hade inte modet. Hade nog varit bäst att väcka henne så hon inte är uppe hela natten.

Umgicks med far istället, kollade lite tv; blev Mitt i Naturen som handlade om tjäder och storkar. Ovanligt att man kollar på SVT1.

Kommentera

