Missade träning

Imorse vaknade jag upp 8.15, helt av mig själv. Tror vi vaknade nästan samtidigt, och får ångest. Det är ljust ute, när man har morgonträning vet man att det aldrig är ljust ute när man ska till träningen.

Vår alarmklocka hade inte larmat. Bra jobbat, en av dess viktigaste uppgifter.

Samma sak hände med klockan i tisdags, fast då hade vi som tur var ställt mobilerna också. Det är svårt att vakna av sig själv så tidigt på morgonen när man lagt sig relativt sent.

Undrar om det var fabriksfel eller mänskligt fel. Hursomhelst känner jag mig halvt om halvt moffgris idag, gjorde hallongrottor igår, ätit onyttigt idag under dagen medan vi satt med pm:t och pappa bjöd på pizza på kvällen.

Yes, utan träning blir det inte försvarbart eller nollställt. Kroppen mår inte bra vaden här mängden av onyttigheter.

Jag märker själv att så fort jag äter onyttigt så får jag små röda prickar, oftast utslag eller finnar. Direkt i samband med insidan som blir skitförbannad på mig när jag stoppar i mig massor av onyttigheter.

Usch, känner mig som en boll idag.

Kommentera

