Hallongrottor och kycklingbröst

Lång föreläsning idag om aktiebolag. Från 9 till 16.

När jag kom hem var jag helt slut, men man måste ju äta. Det blev kycklingbröst i ugn med ris och café de Paris-sås, på sidan blev det en liten sallad.

Fast jag var väldigt trött, ont i ögonen och hungrig så passade jag konstigt nog på att göra hallongrottor. Hittade bara cupcakesformer hemma så kakorna ser verkligen mini ut i jämförelse med muffinformen. Det var tänkt att jag skulle göra det i måndags men jag orkade inte göra det vid halv tolv på kvällen.

Nu blir det middag framför Once upon a time, The Big Bang Theory och How I met Your mother.

20131120-203641.jpg

Recept på hallongrottor lägger jag upp.

Kommentera

