Snabb chokladtårta och tacogratäng

Idag blev det lite knas och nu måste vi göra tårtor separat hemma till imorgon.

Imorgon är det 1-årskalas för Eskilstuna Rotaract, ett år sedan vi var med och startade upp klubben!

För imorgon ska vi göra fika och det gör att jag fixade två chokladtårtor idag. PLUS att jag var tvungen att göra matlådor till imorgon, mums med Tacogratäng.

Jag gjorde en extra chokladtårta för jag tänkte att C nog gärna ville smaka och då kunde jag ge lite till våra familjer.

I slutet blev det 3 chokladtårtor.
Lägger upp receptet efteråt.
Tacogratängen räckte till 4 stora matlådor.
tacogratäng räcker till många matlådor.jpg
20131120-194617.jpg

Kommentera

