Korpenbowling med ersättare

Otroligt tacksam till C för att han ville ställa upp och spela med mig på korpen. Vanligtvis spelar jag med min mor och kan inte hon då hoppar far in, tyvärr vill han inte hoppa in två måndagar i rad nu när mamma är borta och C har träning på måndagskvällar. Han var så snäll att han skippade träning bara för att hjälps mig på korpen, är väldigt tacksam för min underbara sambo. Efter matchen skulle han ut på en springtur med sin syster för att han inte tränat och då passade jag på att köpa lite mat hem som tack för hans vänlighet. 20131116-212651.jpg

Kommentera

