Välkommen hem tjejer

P och S har varit i Frankrikes huvudstad Paris i sedan i torsdags och påväg hem till Västerås från Skavsta stannade de hos mig för lite enkel fika.

Jag och C städade som tusan imorse för att göra fint för dem, det blev lite stressigt då jag skulle iväg till Tuna park med min bror för att hitta något fint till pappa på fars dag.

Det blev lite att dricka från vår snygga Dolce gusto och några mumsmums.

Vi satt och pratade om lite allt möjligt men mest Paris i över en timme innan det började bli sent och det var snart dags för mig att gå hem till pappa ned brorsan med lite asiatisk hämtmat. Fira pappsen på pappsens dag med lite mat och bakelser.

Kommentera

