Torsdagens mjölksyra

Nu kändes det verkligen hårt, men ångrar mig inte att vi skippade myser och istället gick ner för att bli fit på MMA Fitness!

Första möjligheten till sovmorgonen på evigheter (se 4 veckor) och vi går upp och tränar. Nice säger jag bara, klapp på axeln Marlene. Kände mig lite tvingad också då jag hade en degdag igår, roffade chips och åt lite sura bilar. Fy på mig men det var så gott och jag tyckte att jag förtjänade det efter tentamen.

Idag kanske jag tränade bort 1/4-del av det…

C och T vill att jag ska vara med på fredagspassen men det känns inte riktigt som min grej att träna på kvällar. På fredagkvällar brukar jag umgås med familjen och denna fredag åker min mor till Kina i ca 2-3 veckor och då är pappa helt själv. Lite kan man väl umgås?

De föreslog att jag kunde träna och sedan träffa pappa, då blir det sent om jag ska duscha efter träningen också. Kommer aldrig få lite fredagsmys med C om jag går dit för sent.

Aja, kanske är värt det, kanske inte. Detta tål att tänkas på. Egentligen ska man anmäla sig 24h innan. Lite sent nu.

 

Måste ju get in shape 😉 FAT FAT FIT

Kommentera

