Äntligen tisdag=MMA Fitness

Idag var det mysigt att kunna stressa till träningen med sambon. Han jobbar eftermiddagar vilket är skönt då har jag någon jag kan diskutera träningen med.

Det blev straff-burpies i slutet av träningen. Vår tränare blev skitsura på oss för att vi inte kunde följa en enkel lista och det blev helt kaotiskt när folk var på fel övningar. Till slut sa han, Sluta. Följ mig. Burpees i 5 minuter, 5 minutes he said, only 5 is what he said. Slutade med att det blev i 7 min. 40s aktiv och 20s vila, men han la ju självklart till lite extra till den aktiva tiden. Kände sig riktigt trött efteråt!

Med stolt min tog jag min shake och gick till gula bussen, sista dagen att ta tag i sina studier. Onsdag = tentamen!

Kommentera

