Äntligen måndag

Skönt det är att starta sin dag och vecka med frukostbuffé tillsammans med härliga Rotaract eskilstuna. Vi småpratade lite över frukost med VDn för Munktell Science Park i Eskilstuna. Han var inbjuden som föreläsare och det var väldigt intressant att höra om själva historien bakom MSP och hur det utvecklades med hjälp av MdH, kommun och många som var intresserad av att ett sådant projekt skulle lyckas.

Han gick lite över tiden och jag ville verkligen inte gå och missa något. Men tyvärr fick jag gå lite efter 9, annars skulle jag missat bussen och bli 2 timmar sen till Västerås.

En väldigt bra start på måndagen och sedan till att studera inför tentamen på onsdag morgon. Nu gäller det verkligen att nöta. Tyvärr har man dock tröttnat lite på att göra samma uppgifter vilket gör att man lätt gör slarvfel bara för att ”man vet ju hur man ska göra”.
Nej nu får jag ta och skräpa mig till på onsdag. Go hard or go home. Slöseri med tid och poäng på att göra fel.

Kommentera

