Uppdatering till Macbook: Maverick

Fick en uppdatering till min kära dator så det var väl dags att uppdatera. Tog ca 2 timmar att ladda ner uppdateringen så jag passade på att åka ner och träna lite bowling.

Extra: Medan vi var nere i hallen fick jag tips från en känd tränare, han tränar elitspelare och det är ganska stort att man kan gå tips av honom! Plus att han gärna ser mig tävla lite mer med en klubb.

Kom hem ganska sent och såg att det snart var dags att installera. Tog ytterligare 30 min och sedan var det bara att tuta och köra.
Trevligt med ny uppdatering till operativsystemet men jag gillade inte vissa delar av uppdateringen, nu liknar det lite mer iOS7 och den vackra kalendern blev helt platt och nu bläddrar man vertikalt istället för horisontellt som vanligt.

Ingen fruktansvärt stor skillnad annars, dock har jag inte hunnit gå igenom allt.20131025-091059.jpg

Kommentera

