Lite vila gör mycket

I tisdags kände jag verkligen hur kroppen sa ifrån ifråga om sömn. Jag har inte kunnat sova en ordentligt lång sömn sedan kanske torsdagen. Då handlar det inte om att själva sömnen är undermålig och att jag inte kan sov, nej det är jag inte har kunnat få möjlighet att sova länge. Det har varit sena kvällar och tidiga morgnar.

Bestämde mig äntligen för att bara blunda efter middagen i tisdags. Somnade ca kl 21 och väcktes sedan av Cristian vid ett på natten för att gå till sängen, min gullunge. Den kvällen fick jag ett perfekt tillfälle att vila ut. Onsdagen startades med föreläsning kl 8 så det var verkligen behövligt att sova lite. 20131017-085317.jpg

Kommentera

